Vi lever i en tid, hvor konkurrencen om danskernes fritid aldrig har været større. En situation, som tvinger golfsporten til at blive bedre til at fastholde nuværende medlemmer, rekruttere flere nye golfspillere og øge omsætningen pr. golfspiller i den enkelte golfklub.
Udfordringerne skal vi løse ved at sætte medlemmer og gæster i centrum, lytte til deres feedback og tilpasse vores golfklubber, så vi leverer den bedst mulige oplevelse for vores medlemmer og gæster. Gode oplevelser skaber positive ambassadører og dårlige oplevelser det modsatte.
Golfspilleren i Centrum sætter fokus på, hvad der kræves for at golfklubben får flere positive ambassadører blandt medlemmer og gæster. Og udpeger de områder hvor der er mulighed for forbedringer, og kontinuerligt måle på, om golfklubben udvikler sig i den ønskede retning.
Banerapporter:
Maj 2019, juli 2019 og september 2019
Træningsrapporter:
Maj 2019, juli 2019 og september 2019
Managerrapporter:
Maj 2019, juli 2019 og september 2019
Restaurantrapporter:
Maj 2019, juli 2019 og september 2019