Nyt fra Turneringsudvalget

Nyt fra Turneringsudvalget om årets turneringer

Corona restriktionerne vil også i år sætte et tydeligt præg på vore turneringer. Det betyder blandt andet, at alle vore klubturneringer planlægges med løbende start og uden samlet socialt samvær og præmieoverrækkelse. Vi håber naturligvis at det kan ændres i løbet af sæsonen.

Klubben har besluttet at der, allerede fra april, vil starte nye begynderhold hver måned. Dette naturligvis for at undgå større grupper. Udfordringen for planlægningen af vore uge-turneringer bliver at der vil være nye golfere, på flere forskellige niveauer, i hver uge. Vi vil derfor, i de fleste uger, afholde både en individuel stableford og en Texas Scramble turnering. Det medfører så at første bold i vore uge-turneringer bliver nødt til at starte ca. 1 time før den normale gun-start tid.

Første 18-hullers Klubturnering bliver Åbningsturneringen på Marbækbanen lørdag den 24. april, og derefter følger Pinseturneringen mandag den 24. maj.

Et nyt tiltag i 2021 er at der vil blive afholdt søndag eftermiddags turneringer ca. en gang per måned. De planlægges som individuelt stableford på Myrtuen, og der kan tilmeldes både en 9-hullers og en 18-hullers turnering. Vi håber at finde en præmie sponsor til disse turneringer, men under alle omstændigheder, vil det blive med et tilmeldings gebyr på 20,- kr. og beskedne præmier.

Tilmelding og mere information kan ses her.