Resultater fra finalespillet

I weekenden den 10.-11. september blev der spillet finalespil i Danmarksturneringen, og Esbjerg Golfklub havde 3 hold med.

Esbjerg Golfklub var i weekendens finalespil repræsenteret ved både medaljespil og oprykningsspil.
Vores veteraner og vores seniorer, begge i 1. division, skulle spille om medaljer i Holstebro.
Veteranholdet måtte desværre se sig slået 13-0 i både semifinalen mod Simon’s og kampen om 3.-pladsen mod Aarhus, så de endte som nummer 4.
Seniorerne vandt semifinalen over Scandinavian med 9-4, men måtte desværre se sig knebent besejret med 7-6 i finalen mod Simon’s.
Men en flot sølvmedalje blev det til. Tillykke!

Vores herrehold i 1. division spillede om oprykning til Elitedivisionen i Skærbæk Mølle. Her var modstanderen Odder. Odder vandt matchen 13-5, så vores herrer tager en sæson mere i 1. division.

I øvrigt lagde Marbæk-banen græs til medaljespillet i Elitedivisionen for både herrer og damer. Læs mere om hvordan det gik her.