Hold dit næste møde i Esbjerg Golfklub

Esbjerg Golfklub tilbyder hyggelige og funktionelle mødelokaler til firmaer
Skal dit firma afholde et møde? Lokalerne i Esbjerg Golfklub er indrettet som funktionelle mødelokaler, der kan rumme både store og små opsætninger

Du har nu chancen for at holde dit næste møde i Esbjerg Golfklubs hyggelige og funktionelle mødelokaler. Med hele tre mødelokaler kan opsætningen tilpasses mødets behov samt antallet af deltagere. Lokalerne kan, alt efter opsætning, rumme fra 20 til 150 personer, og vi hjælper naturligvis med den opsætning der er bedst egnet til formålet for netop dit møde.

Der tilbydes AV-udstyr, projektor, lærred, tv-skærme samt flip-overs med dertil hørende penne og papir.

Udover det tekniske udstyr tilbydes der selvfølgelig også forplejning i løbet af mødet. Mødet kan strække sig fra et par timer til flere dage, og forplejningen serveres lige på de tidspunkter der passer mødeprogrammet bedst. Hermed er du selv med til at skræddersy strukturen på mødet.

Heldagsmøde uden golf

Tilbuddet indeholder:

• Leje af eget mødelokale
  • AV-udstyr efter behov
  • Forplejning under hele mødet (kaffe/te, vand, kage og frugt)
  • Morgenmad ekskl. drikkevarer
  • Frokostbuffet ekskl. drikkevarer
Pris: Fra DKK 395,- pr. person
Heldagsmøde med golf

Tilbuddet indeholder:

• Leje af eget mødelokale
  • AV-udstyr efter behov