Bliv del af et fællesskab

Fællesskab og Golfglæde
Fællesskaber har eksisteret i mange år i Esbjerg Golfklub.

Fællesskabet i Esbjerg Golfklub

I Esbjerg Golfklub har fællesskab og sociale relationer altid været en integreret del af vores klubliv. Gennem årene har medlemmer dannet fællesskaber i klubben, hvor venskaber og fællesskaber trives på tværs af golfinteresser og baggrunde. Dette skaber en unik dynamik, der styrker båndene mellem vores medlemmer.

Vores medlemmer samles nu omkring en bred vifte af interesser, fra erhvervsnetværk og sportssammenslutninger til private relationer. Fællesskaber i klubben er et udtryk for det mangfoldige fællesskab, der er vokset gennem tiden.

Ny spiller? Find din plads i fællesskabet

For nye golfspillere er fællesskaber i klubben en fantastisk mulighed for at integrere sig i vores golfmiljø og skabe varige relationer. Med deltagelse i klubturneringer er der rig mulighed for at finde et fællesskab eller sammenslutning, der passer til dine interesser. Det er her, du kan opdage dit golffællesskab og blive en del af vores venskabelige og engagerede golfsamfund.

Ønsker du at blive en del af et fællesskab, kan kontoret være behjælpelig med at formidle kontakt.

Se nogle af vores åbne fællesskaber her:

Spilledage: Onsdag & Fredag - Formiddag
Hægklubben
Eagle Dreamers
Eftermiddagspigerne
Eskimoerne
Fredagsklubben
Spilledage: Mandag, Onsdag & Fredag
Kontakt
Fredagsklubbens formål er at afvikle golfmatcher for medlemmerne og at fremme det sociale samvær, på og uden for banerne. Klubben er en åben mandeklub. Udover formålet med at skabe et godt sammenhold blandt medlemmerne hjælper vi nye medlemmer i gang i Esbjerg Golfklub.
Kombardo
Onsdagsklubben