God mad til en god udsigt

RESTAURANT JC EMMER AF HYGGE MED LYSE OG RUMMELIGE LOKALER, SMAGFULD MAD OG PANORAMISK UDSIGT
Mens du nyder lidt godt at spise og drikke i hyggeligt selskab, kan du stresse af og opleve en forrygende udsigt ud over Marbæk Plantage - både indefra og udefra

Restaurant JC er beliggende på første sal i golfklubbens klubhus. Lokalerne er store og rummelige, og lyset stråler ind. Udover et udsøgt måltid i hyggelige rammer vil du få en enestående oplevelse af den vestjyske natur. Og hvis vejret tillader det, er der rig mulighed for at strække benene på den tilhørende terrasse, der går hele vejen rundt om klubhuset og indrammer restauranten udefra. En gåtur på stierne i Marbæk Plantage efter et dejligt måltid kunne måske også friste.

Restaurant JC drives af værtsparret Jan og Chi, og her er alle velkomne. Der skelnes ikke mellem medlemmer og gæster, ligesom der heller ikke skelnes mellem golfspillere og ikke-golfspillere. Udsøgte måltider serveres samtidig med, at du nyder udsigten ud over Marbæk Plantage fra restaurantens lyse og rummelige lokaler. Hele Restaurant JC er omgivet af en stor udvendig terrasse i plan med restauranten, som om sommeren er et idyllisk sted at nyde en kold øl eller vand.

Vi inviterer dig til at tage plads, slappe af og lade både udsigten og maden tale for sig selv på Restaurant JC.

Hvis der er selskaber eller andet arrangement, har vi selvfølgelig også åben for jer.
Der er et stort udvalg af forskellige menuer, og du kan naturligvis være med til at sammensætte menuen så den passer til netop din fest. Jan og Chi er altid klar til at hjælpe dig, så tøv ikke med at kontakte dem ved interesse.

Se selskabsmenu her

Åbningstider:

Restauranten åbner igen den 15. februar med følgende åbningstider:

Mandag: lukket
Tirsdag: 11.00-17.00.
Onsdag: lukket
Torsdag-søndag: 11.00-17.00.

Disse åbningstider gælder såfremt vejret tillader det.

Kontakt os gerne
Jan Nielsen