Omdrejningspunktet for klublivet

Fra det moderne klubhus udgår, eller foregår, de fleste aktiviteter i klubben
Esbjerg Golfklubs klubhus falder med sit store græstag smukt i med naturen i Marbæk Plantage. Det markerer, på sin egen stille facon, at dette er et sted med plads til alle, der holder af Esbjerg Golfklubs helt særlige atmosfære

I klubhuset finder du kontoret, hvor trænermanager Johannes Eriksen sidder. Her er du altid velkommen til at henvende dig inden for kontorets åbningstider, hvis du har spørgsmål vedrørende klubbens mangfoldige virkeområder.

I lobbyen finder du også klubbens frontdesk. Her er klubbens receptionist klar til at byde dig velkommen og hjælpe dig ved behov.

Du kan bekræfte og bestille starttider, ligesom du kan udskrive scorekort til din runde. Efter runden har du, i den periode hvor du kan spille runder til regulering, mulighed for selv at indtaste din EDS-score.

Lobbyen er også stedet, hvor der er mulighed for personlig betjening i forbindelse med registrering af gæster og i forbindelse med turneringer. Her betales turneringsfee, og udleveres scorekort. Efter turneringen er det også her scorekortet afleveres, inden du går andre steder hen.

Det er også i lobbyen du finder Esbjerg Golfklubs shop. I shoppen kan du finde alt hvad du skal bruge til en runde golf.

Lobbyen er hyggeligt indrettet med borde og stole, som flittigt bliver brugt af klubbens medlemmer. Her kan man mødes både før og efter matchen til en hyggelig snak. Det er ikke er tilladt at medbringe egen mad og drikke i klubhusets lobby, men det er muligt at trække en øl, vand eller andet godt til ganen i en automat.

Fra lobbyen er der adgang til toiletter og to store omklædningsrum med lukkede brusekabiner. Disse faciliteter står frit til rådighed for klubbens medlemmer såvel som klubbens gæster. I omklædningsrummene forefindes en række af skabe med tilhørende nøgler, som frit kan benyttes, mens du er ude at spille. Husk venligst at tømme skabet og sæt nøglen tilbage i låsen, inden du forlader klubhuset. Skabene må ikke benyttes som lagerplads.

Fra lobbyen er der adgang til klubhusets førstesal, hvor Restaurant JC ligger. Her kan du lade op med en kop kaffe eller en god morgenmad, inden din runde, eller du kan slappe helt af efter en dejlig golfrunde. Restaurantens åbningstider kan ses her.

Restauranten bruges ikke kun af Esbjerg Golfklubs medlemmer efter en spillet runde. Det er også her alle turneringer afsluttes med en festlig komsammen. Restauranten byder altid både medlemmer og gæster velkommen til et godt måltid mad og hyggeligt samvær.

Hjertestarter findes i klubhusets lobby, hvor der er let adgang til den, hvis det skulle blive nødvendigt.

Beredskabsplanen herunder kan forberede og hjælpe dig, hvis uheldet skulle være ude.

Beredskabsplan

Vi sætter stor pris på, at du behandler faciliteterne pænt og ordentligt, når du færdes på klubbens arealer.
Ordensregler