Esbjerg Golfklubs Company Day

En golfoplevelse i særklasse i en afslappet og professionel atmosfære
Esbjerg Golfklubs company day er en dag, der er arrangeret specielt til golfentusiaster og virksomheder, der ønsker at tilbringe tid med at spille golf og netværke med andre golfinteresserede. Det er en fantastisk mulighed for golfelskere at dele deres interesse med kolleger og venner i en afslappet og professionel atmosfære.

Esbjerg Golfklubs egen Company Day spilles hvert år den 3. fredag i juni måned. Dagen afvikles som en 18 hullers holdturnering, som spilles på Marbæk by NorSea. Dagen omfatter en række aktiviteter, hvor deltagerne får mulighed for at deltage i forskellige konkurrencer både under og efter runden.

Dagen starter og slutter i vores restaurant, hvor deltagerne kan nyde god mad og drikke. Også under runden vil der være fuld forplejning så ingen går hverken sultne eller tørstige hjem. Det hele rundes af med underholdning og hygge, samt masser af lækker præmier og vigtigst af alt overrækkelse af vandrepokalen til dagens vinder hold.

Vores company day er ikke kun sjov og underholdning, men også en fantastisk måde at netværke og skabe forbindelser med andre virksomheder og golfentusiaster. Det er en unik mulighed for at møde mennesker på tværs af forskellige brancher og udvide ens professionelle netværk.

Kort sagt en begivenhed, der er designet til at kombinere fornøjelsen ved golf med professionel udvikling og forretningsmuligheder.

Vores næste Company Day afholdes fredag den 14. juni 2024, vil du have et hold med til denne magiske dag i Esbjerg Golfklub kan du tilmelde et hold via nedenstående link. Prisen for et hold er kr. 6.000,- ex. moms. Prisen er gældende for 4 personer og er inkl. forplejning før, under og efter runden, samt drikkevare før og under runden, efter runden uddeles drikkebilletter. Det er muligt at tilkøbe ekstra pladser til forplejning før og efter runden.

Klik her for bindende tilmelding

Foreløbigt – Program for dagen:

Kl. 08.00 Registrering og morgenmad

Kl. 09.30 Gunstart på Marbæk by NorSea

Kl. 15.00 Frokostbuffet, underholdning, socialt samvær og præmieoverrækkelse.

Efterhånden som vi nærmer os dagen vil vi opdaterer denne side med yderligere info om dagen.