VORES GREENKEEPERE HAR BRUG FOR DIN HJÆLP

Kom til frivillig arbejdsdag
Det er tid til der skal gøres rent på anlægget, og vores greenkeepere vil sætte stor pris på din hjælp.

Kære golfentusiaster,

Vi inviterer jer til en dag, hvor fællesskabet blomstrer, og vores elskede golfklub får et ekstra skud energi. Det er tid til, at vi holder en frivillig arbejdsdag, hvor vi sammen kan gøre en stor forskel for vores anlæg.

Greenkeeperne har brug for netop DIN hjælp til at gøre anlægget klar til en ny sæson. Vi har brug for rene og velplejede omgivelser, og det er her, din frivillige indsats kommer ind i billedet.

Kom ud til en hyggelig dag på anlægget,  hvor vi sammen løfter i flok for at forbedre vores golfoplevelse. Uanset om du er ny golfspiller eller en garvet veteran, er din indsats uvurderlig.

Så tag dine handsker med, træk i arbejdstøjet, og lad os sammen skabe en dag, der ikke blot forbedrer vores golfklub, men også styrker båndene mellem os. Tilmeld dig nu og vær med til at sætte dit præg på Esbjerg Golfklub!

Vi ser frem til at skabe mindeværdige øjeblikke sammen!

Næste arbejdsdag:
2/3-2024

Program:

Vi mødes kl. 09.00 i greenkeepergården, og herfra arbejdes der med diverse forskellige arbejdsopgaver.
Det kunne eksempelvis være at:

• fjerne sten i bunkers på Myrtue
  • fjerne græs og ukrudt i waste areas på Myrtue
  • vaske afstandsmarkeringer på fairways
  • rive stier fri for grene og kogler

Det er alskens forskellige opgaver, og enhver hjælp er kærkommen og meget værdsat!
Så kom ud til en hyggelig og aktiv dag på anlægget.

Det hele sluttes af med frokost kl. 13.00.

Tilmeld dig her!