Bliv medlem af én af Danmarks ældste golfklubber

Som medlem af Esbjerg Golfklub kommer du til at spille på én af de bedste baner i Danmark og i Europa
I Esbjerg Golfklub har vi plads til alle. Esbjerg Golfklub er en højt rangeret klub, der igennem tiderne har været vært for flere store turneringer både for amatører og professionelle

I Esbjerg Golfklub har vi to 18-huls baner, der sammen kan udfordre alle aspekter indenfor golfspillet. Klubben tilbyder en række forskellige medlemskaber, der sikrer, at der findes et medlemskab til netop dig og dine behov.  Vi tilbyder medlemskaber til børn på 3 år, til ældre som søger nye udfordringer i hverdagen og til elitespilleren, som ønsker at gøre mere ved sit golfspil.

Golf er en sjov og sund sport, og Esbjerg Golfklub er en seriøs klub, der lægger stor vægt på at give dig personlig vejledning og betjening. Du kan forvente at blive mødt med et smil, når du træder ind ad døren, og du kan til enhver tid modtage personlig rådgivning. Nedenfor ses en tabel over forskellige medlemskaber, og vi sidder klar til at hjælpe dig med at finde det medlemskab, der bedst vil fungere for dig.

Medlemskabstype Kontingent 2024 kr. Bolde og vogne kr.
Junior, fuldtid - Myrtue 1.450,- 200,-
Junior, fuldtid - begge baner 1.950,- 200,-
Ynglinge, fuldtid - Myrtue 2.650,- 200,-
Ynglinge, fuldtid - begge baner 3.250,- 200,-
Studerende, fuldtid - Myrtue 2.950,- 200,-
Studerende, fuldtid - begge baner 3.250,- 200,-
Senior, fuldtid - Myrtue 6.800,- 200,-
Senior, fuldtid - begge baner 8.550,- 200,-
Long distance - Myrtue 3.250,- 200,-
Long distance - begge baner 4.250,- 200,-
Weekend-medlemskab - Myrtue 4.800,- -
9-hullers medlemskab - Myrtue 5.350,- -
Senior, fleks 2.400,- -
Træningsmedlemskab 1.650,- -
Få mere information om medlemskabstyperne
Klik her

Graduering af medlemskab:

Ved indmeldelse før 1. juni betales fuldt kontingent. Ved indmeldelse efter 1. juni betales et reduceret kontingent frem til 1. oktober.  Kontingentet reduceres automatisk med følgende procentsatser ved din indmeldelse:

Pr. 1/6: -20%

Pr. 1/7: -40%

Pr. 1/8: -60%

Pr. 1/9: -80%

Som nyt medlem der fra 1. oktober 2023 forudbetaler medlemskab for sæsonen 2024, må du spille gratis i Esbjerg Golfklub i de resterende måneder i 2023. Da dette indebærer en rabat på medlemskab, er din medlemskabstype for resten af 2023 fleks-medlem jævnfør DGU’s regler om medlemskab. Som fleks-medlem må du gerne spille andre baner, men får ingen eventuel rabat på greenfee i andre klubber.

Hvis man ønsker at blive meldt ind igen året efter man har meldt sig ud, skal der dog betales fuldt kontingent uanset hvornår i løbet af året man vil meldes ind igen.

Har du brug for at få afklaret eventuelle spørgsmål vedrørende medlemskab, så kontakt os endelig.

Skabsleje

Vi har ledige skabe i forskellige størrelser til din bag eller vogn, eller måske endda til begge dele. Ønsker du at leje et skab, hjælper vi dig gerne med det.

Skabstype Rumlighed Pris årlig leje kr.
Grå træskabe Bag eller vogn 400,-
Små stålskabe Bag eller vogn 250,-
Store stålskabe Bag eller vogn 400,-
Trådskabe uden el Bag og vogn 600,-
Trådskabe med el Bag og vogn 900,-
Små trådskabe Bag eller vogn 275,-
Kontakt os gerne
Charlotte Kenne
Frontdesk assistent
75269219
Kontakt os gerne
Morten Mouritsen
Frontdesk assistent
75269219

Er du interesseret i at blive medlem af Esbjerg Golfklub, kan du udfylde nedenstående indmeldelsesblanket. Du skriver her under på, at du har læst og accepteret klubbens vedtægter samt privatlivspolitik.

Ved udfyldt indmeldelsesblanket modtager du yderligere information via mail. Vi glæder os til at se dig i Esbjerg Golfklub og vil meget gerne hilse på dig. Så læg gerne vejen forbi kontoret, når du kommer herud.

Hvis du ønsker at udfylde indmeldelsesblanketten, kan du gøre det via dette link:

Indmeldelsesformular

I Esbjerg Golfklub får du og din familie eller kammerater den bedst mulige oplevelse med golf.