Spil på én af Nordens bedste baner

Marbæk by NorSea i Esbjerg Golfklub er anerkendt i hele Europa
Esbjerg Golfklub råder over to 18-huls baner i høj kvalitet: Marbæk by NorSea og Myrtue. Begge baner er udfordrende og byder på naturskønne omgivelser samt værdifulde golfoplevelser for alle

Esbjerg Golfklub har tidsbestilling via GolfBox.

Vi opererer med differentierede greenfee-priser alt efter dag og tidspunkt. De gældende priser vil fremgå af GolfBox når du bestiller din tid.

Ved medlemskab af en af vores samarbejdsklubber ydes der forskellige rabatsatser efter aftale. De reducerede priser vil blive synlige når du har bestilt din tid i GolfBox. Rabatterne gælder ikke flexmedlemmer og kan ikke kombineres med andre rabatter.

Inkluderet i din greenfee-pris er rangebolde, lån af trolley samt elektronisk baneguide.

OBS: Det er ikke muligt at komme under vores mindepris, som er hhv. kr. 300,- for Marbæk by NorSea og kr. 250,- for Myrtue-banen.

I vinduet nedenfor kan du se hvornår der er ledige teetider og booke din tid.

Har du en greenfee-billet, så læs mere her.

Vær venligst opmærksom på at Top Nordic-runder skal bookes via Top Nordics egen hjemmeside.*

*Spillere fra Silkeborg Ry Golfklub og Odense Eventyr Golfklub skal booke som normalt i GolfBox og spiller til 50% rabat.

OBS! Der ydes ingen former for rabatter til fleks-medlemmer.

Introduktionskort fra DGU
Introduktionskort fra DGU kan alene anvendes på Myrtue.

PGA-kort
Alle med PGA-kort bedes henvende sig til vores Head Pro Ben Tinning på bt@egk.dk for nærmere aftale omkring spil på vores baner.

DGA-kort
Alle med DGA-kort bedes henvende sig til vores chefgreenkeeper Morten Terkelsen på mt@egk.dk for nærmere aftale omkring spil på vores baner.

Leje af udstyr
Det er også muligt at leje udstyr for kr. 200,-
Vi har flere forskellige Titleist sæt.

Ønsker du at bestille en buggy til din runde, skal dette gøres i god tid og koster kr. 350,- pr. runde. Kontakt klubbens administrationen for bookning.

OBS: Det er ikke tilladt at medbringe hund på vores baner.

Kontakt os gerne
Morten Mouritsen