Godt selskab i smukke omgivelser

HER FÅR DU CHANCEN FOR AT NYDE ET PAR HYGGELIGE TIMER I GODT SELSKAB OG NATURSKØNNE RAMMER
Esbjerg Golfklub giver alskens foreninger, klubber og grupper mulighed for at tilbringe et par hyggelige timer sammen i skønne Marbæk Plantage - alt sammen i golfens tegn

Firmaevents/-udflugter

Der er en god mulighed for at skabe gode relationer med sine kollegaer og samtidig blive bedre til golfen.

En hyggelig, sjov og udfordrende dag med dine kollegaer eller kunder på golfbanen med instruktion og konkurrence. Perfekte rammer kan bidrage til at skabe en dejlig dag i golfens tegn.

Her er alle former for grupper velkomne til nogle hyggelige timer på Esbjerg Golfklubs dejlige anlæg beliggende i Marbæk Plantage. Der stilles ingen krav til deltagerne om at have spillet golf før.

Kom og slip jer løs

Tilbring et par gode timer sammen, hvor den står på golf, grin og sjove udfordringer i en flot natur. I får stillet en professionel golftræner til rådighed, så alle får mulighed for at lære golfens grundlæggende teknikker. Skulle der være én eller flere garvede golfspillere med til arrangementet, er det en oplagt mulighed for disse at søge gode råd til forbedring af golfspillet. Udstyr kan selvfølgelig lånes og er en del af prisen for arrangementet.

Der startes ud på træningsbanen, hvor alle har fri adgang til at slå bolde og øve den grundlæggende teknik. Dette efterfølges af en runde på Esbjerg Golfklubs smukke par 3-bane, hvor der spilles 6 huller. Banen er en overkommelig udfordring for nybegyndere, men den stiller samtidig store krav til den erfarne spiller om præcision i det korte spil.

Diverse fakta:

• Prisen for arrangementet er kr. 2500,- ved et deltagerantal på 10-12 personer. Der er mulighed for deltagelse af helt op til 25 deltagere, og prisen vil da være kr. 2000,- yderligere per 10 pers.
  • Inkluderet i prisen er lån af udstyr, fri brug af bolde samt instruktion af professionel golftræner under hele arrangementet.
  • Varighed er fra 2 til 4 timer.

Efterfølgende er der mulighed for at nyde et lækkert måltid i golfklubbens hyggelige Restaurant JC. Dette aftales særskilt og er ikke inkluderet i prisen.

Ved interesse eller uddybende spørgsmål venligst kontakt kontoret. Vi glæder os til at byde jer velkommen.

Kontakt os gerne
Morten Mouritsen