Enjoy Golf Begynderforløb

Gå ikke glip af chancen for at træde ind i golfens verden med vores "Enjoy Golf" begynderforløb.
Tag det første skridt mod golfeventyret med ”Enjoy Golf”

Træd ind i golfens fortryllende verden med vores “Enjoy Golf” begynderforløb til kun 500,-

Dette spændende forløb er skabt med tanke på dig, der ønsker at udforske golfspillets magi og erhverve dig et golfkørekort.

Vores erfarne trænere Ben og Frederik vil være dine guider gennem hele forløbet. Fra grundlæggende teknikker til de vigtige regler, der åbner døren til spil på stor bane, vil Ben og Frederik sørge for, at du ikke blot lærer at spille golf, men også forstår dets essens.

En ekstra fordel ved vores “Enjoy Golf” pakke er at lån af golfudstyr er inkluderet. Dette gør det lettere for dig at komme i gang uden bekymringer om at investere i dyrt udstyr. Så kan du fokusere på at forfine dine færdigheder og nyde den fulde golfoplevelse.

Vores golfforløb afholdes flere gange årligt, så du kan vælge det tidspunkt, der passer dig bedst. Vi stræber ikke kun efter at lære dig at spille golf; vi ønsker at skabe et fællesskab af passionerede golfspillere. Måske vil du endda blive så grebet af spillet, at du bliver en af vores trofaste medlemmer.

Gå ikke glip af chancen for at træde ind i golfens verden med vores “Enjoy Golf” begynderforløb. Tilmeld dig i dag og lad os sammen åbne døren til en verden af golfoplevelser og sjove stunder på banen!

Alle forløb i 2024

Uge 16 – FULDT BOOKET
Uge 17 – FULDT BOOKET
Uge 22 – FULDT BOOKET
Uge 27 Tilmeld dig her
Uge 35Tilmeld dig her
Uge 40Tilmeld dig her

Se programmet for det forløbet i uge 27 nedenfor.

Pris: 500,-

Onsdag den 3/7
Kl 16.00-18.00

Kort velkomst og rundvisning
Der vil blive trænet på træningsbanen med fokus på det grundlæggende golfsving

Fredag 5/7
Kl. 16.00-18.00

Der vil blive trænet på indspilsgreen og puttinggreen med fokus på de kortere slag på og omkring greenen

Lørdag 6/7
Kl. 11.00-14.00

Først regel og etikette på par 3 banen. Derefter arbejdes der videre med træningen fra dag 1.

Søndag 7/7
Kl 11.00-15.00

11.00-12.00
Træning
12.00-12.45
Intro til Golfbox
Medlemskaber
Akademi golf
Klubbens regler omkring bekræftigelse af tider.
13.00-15.00
9-Hullers turnering på Myrtue-banen.

General information

Vi opfordrer alle til at komme ud og træne så meget som muligt. Træning er vigtig for at holde golfsvinget ved lige.
For at lære at “spille golf” på 18-hullers bane er par-3 banen et godt sted at starte.

Generel information

Du deltager i Dansk Golf Unions regelundervisning/regelprøve. Du orienterer dig desuden i “Lommeguiden”.
Efter indmeldelse opfordrer vi dig til at deltage i de næste ugers ugeturneringer.

Kontakt os gerne
Morten Mouritsen