Akademi Golf

Tillykke med dit gavekort til Akademi Golf
Akademi Golf giver mulighed for deltagelse i en masse forskellige træningshold.

Akademi Golf er golftræning på abonnement.

For kr. 299,-/md. kan du deltage på de mange ugentlige hold, der tilbydes. Du får således optimale betingelser for at udvikle din teknik og komme omkring de forskellige dele af golfspillets facetter. Medlemskabet af Akademi Golf er fortløbende.

Akademi Golf henvender sig både til dig, der er nybegynder, og til dig, der er en øvet spiller. Du behøver ikke at have medlemskab i Esbjerg Golfklub for at deltage i Akademi Golf. Hvis du ikke er medlem, kan du tilkøbe brug af træningsfaciliteterne, hvis du ønsker at komme og træne ud over på træningsholdene.

Læs mere om Akademi Golf-konceptet her.

OBS: Dit gavekort giver adgang til Akademi Golf i en enkelt måned, hvorefter det ophører. Hvis du herefter ønsker at fortsætte med abonnementet, skal du tilkøbe abonnementskortet på siden her.