Akademi Golf

Akademi Golf er et træningskoncept, hvor du kan abonnere på golftræning
Med professionel træning, der varetages af vores PGA trænerteam, er du sikker på, at dit golfspil bevæger sig i den rigtige retning.

Fra mandag den 22. april 2024 står vores PGA trænere atter klar til at modtage dig på træningsbanen.

For kr. 349,-/md. kan du deltage på de mange ugentlige hold, der tilbydes. Du får således optimale betingelser for at udvikle din teknik og komme omkring de forskellige dele af golfspillets facetter. Medlemskabet af Akademi Golf er fortløbende.

Golftræningen foregår på klubbens træningsfaciliteter, områderne afhænger naturligvis af valg af hold. Ugeplanen skifter jævnligt, så du kan altid finde et hold, der modsvarer dine ønsker og behov.

Akademi Golf henvender sig både til dig, der er nybegynder, og til dig, der er en øvet spiller. Du behøver ikke at have medlemskab i Esbjerg Golfklub for at deltage i Akademi Golf. Hvis du ikke er medlem, kan du tilkøbe brug af træningsfaciliteterne, hvis du ønsker at komme og træne ud over på træningsholdene.

Vores trænerteam anbefaler, at du er opvarmet og klar til undervisning på det aftalte tidspunkt.

Du er altid velkommen på alle holdene.

Nedenfor kan du se hvilke lektioner, vi anbefaler dig. Du kan have max. 3 bookinger i systemet ad gangen.

Ny golfspiller el. spiller med hcp. +36 Øvet golfspiller Rutineret golfspiller
Som ny golfspiller eller spiller med hcp. +36 kan du deltage på alle vores træningshold. Som øvet golfspiller kan du forvente at få udbytte af alle vores træningshold. Som rutineret golfspiller kan du forvente at få udbytte af alle vores træningshold.
For at blive en dygtigere golfspiller anbefaler vi dig: 'Spil Golf', 'Driver basis', 'Pitch & chip basis', 'Bunker basis', 'Putning basis', 'Det lange spil – grip og opstilling', 'Det lange spil - sigte', 'Spil på Par 3 bane' og 'Spil på Myrtue-bane". På basis-holdene kan du få tjekket op på det fundamentale, og vil du gerne optimere din træning, kan du gøre det på “Eagle Golf". På basis-holdene kan du få tjekket op på det fundamentale, og vil du gerne optimere din træning, kan du gøre det på “Eagle Golf".

Se holdene, og book træning nedenfor:

Ved at trykke på ‘Holdbooking’ -> ‘Gå til holdplan’ og ‘videre’ kan man se holdplanen inden man tilmelder sig.

Betingelser for abonnement af Akademi Golf
Læs her