Trackman Range

Prøv golf på en underholdende og uforpligtende måde på vores udslagsbane
Trackman Range betyder fuld tracking af alle slag og mulighed for forbedring af sit golfspil gennem funktionel træning på højeste niveau.

Der skal lyde en stor tak til de virksomheder og fonde som har været med til at gøre dette muligt.

Tak til Det Faglige Hus, Sydbank Fonden, Granly Gruppen, Gunnar Guldbrand, TS Tech, John Josefsen, Rødgaard Import, LOBI Holding og DGI/DIF’s Foreningspulje.

Der kommer flere partnere til projektet, men ovenstående virksomheder og fonde har været med til at skabe det økonomiske fundament, så vi kan igangsætte etableringen.

Trackman Range kommer til Esbjerg Golfklub i løbet 2024!

Trackman Range er en spændende forandring i golfverdenen. Det er ikke bare teknologi, men noget, der kan gøre golf sjovere og tilgængeligt for alle, uanset om du er nybegynder eller erfaren. Det handler om at slå bolde, uanset dit niveau.

Med Trackman Range kan du få en ny og spændende oplevelse af golftræning. Det er som at åbne dørene for en anderledes måde at spille golf på, en måde der vokser hurtigt rundt omkring i verden. Nu vil Esbjerg Golfklub også tilbyde denne mulighed.

Præcise målinger på dine slag:

Radarteknologien fra Trackman giver dig nøjagtige oplysninger omkring dine golfslag på banen – såsom længde, højde, retning osv. Disse data får du serveret på din telefon, tablet eller via HD touch skærmene på banen.
Du kan også se, hvor langt du slår med de forskellige jern og køller, og dette kan være en særdeles god info at have, når du står på banen og skal optimere dit spil.

Trackman Range har en række spil, der udover at være underholdende, også hjælper dig til at udvikle dit spil.

PRACTICE → Finjuster dit golfspil med træningsværktøjerne: Range Practice, On Course Practice og Find My Distance.

SPIL →  Tag udfordringen op på egen hånd, eller dyst med dine venner i Bulls Eye, Capture The Flag, Hit It eller Closest To The Pin.

Trackman konto og app:

For at få mest muligt ud af din træning og spil på vores Trackman-serie, anbefaler vi, at du downloader Trackman-appen og opretter en Trackman-konto.

Hent Trackman-appen til din mobiltelefon eller tablet fra App Store eller Google Play. Har du brug for assistance, så er du velkommen til at henvende dig på kontoret .

Når du så besøger vores Trackman Range, logger du ind på din konto enten via tv-skærmen eller via din mobil, hvis du står et sted uden tv-skærm.
Så bliver din træning eller spil automatisk gemt på din konto. Det gør det nemt at følge din egen træning, og hvor din træner også kan se, om du gør fremskridt fra din sidste lektion.