• Forside

Golfskole med Esbjerg Golfklub til Belek

Tag med klubbens trænere på golftur i det dejlige Tyrkiet
8 dage på det 5 stjernede luksuriøse Gloria Verde Resort, med golfskole før hver runde, alt hvad du kan spise og drikke, 3 golfbaner og Beleks suverænt bedste og største træningsområder.

Tag med klubbens trænere på en uges golfskole og kom tilbage som en ny og bedre golfspiller. Old og New Course har tidligere afholdt Hold VM for amatører og andre Senior Tour turneringer.

Turen finder sted fra d. 10/11 2019 til den 17/11 2019

Pris kr. 10.995 for medlemmer af Esbjerg Golfklub
Pris kr. 12.995 for ikke-medlemmer
Enk-vær kr. 900

Prisen er inklusiv:

Direkte fly, golfbag, VIP transfer, velkomstdrink, 7 nætter i db-vær, All-inclusive inkl. Minibar, 1 x a la carte middag, 5 x 18 huller,  trolley og træningsbolde til alle runder samt undervisning med proerne.

Kom ind i shoppen og hør nærmere om turen, eller send os en mail for mere information på kontor@egk.dk.

Tilmelding til turen kan foregå enten ved hjælp af knappen i siden eller via spørgeskemaet forneden.

Sidste tilmelding er d. 30.6.2019
Turen gennemføres ved min 11 tilmeldinger

De bedste golfhilsner
Ben og Johannes

Teknisk arrangør af turen er Fairway Tours medl. af Rejsegarantifonden nr. 2181

Via knappen forneden kan du/i tilmelde jer golfskolen med Johannes og Ben til Belek.
Tilmeld her