Trackman Range Partnerskab

Bliv en del af vores Trackman Range Partnerskab, og hjælp Esbjerg Golfklub med at bibeholde nogle af landets bedste træningsfaciliteter. Som Trackman Range Partner vil man blive en del af et attraktivt netværk og samtidig opnå eksponering for de cirka 70.000 årligt besøgende på vores faciliteter.

Det er vores ambition at man som bruger af vores faciliteter vil få en golfoplevelse i særklasse. Kvalitet, professionalisme og høj service går igen i alt hvad vi i laver. Det kræver at vi løbende skal forbedre og vedligeholde alle vores faciliteter. Som Trackman Range Partner vil du blive en del af denne proces og hjælpe os med at indfri vores mål.

Vores nuværende træningsfaciliteter er allerede på et højt niveau både nationalt og internationalt. Der er mulighed for slag fra enten græs eller måtter, og vores lysanlæg oplyser samtlige udslagspladser og træningsbanen i den mørketid. Vi ønsker at bibeholde samme høje niveau i fremtiden ved etablering af Trackman Range og forbedring af området bag den eksisterende overdækning.

Trackman Range betyder fuld tracking af alle slag der slås såvel ude som inde. Mulighed for simulatorspil på 14 overdækkede pladser + 30 pladser udendørs via tablet/mobil. Fuld feedback på alle slag og mulighed for forbedring af sit golfspil gennem funktionel træning på højeste niveau.

Med de nye faciliteter bliver det muligt at afholde nye former for events med sine samarbejdspartnere, kunder og personale. Endda uden nogen former for krav om kendskab eller niveau til golf, hvilket er helt nyt og på nuværende tidspunkt kun er muligt ganske få steder i Danmark.

Trackman Range er ikke kun en teknologisk/digital opgradering, men starten på en transformation af golfspillet. En radar løsning med præcision og nøjagtighed som kan bruges af alle uanset niveau. Hvis man finder glæde ved ”bare” at slå bolde, er nybegynder og i gang med opbygning af sit golfsving eller blandt de bedste og søger efter ens fulde potentiale, giver Trackman Range en helt ny og medrivende oplevelse af golftræning.

Med Trackman Range ønsker vi at åbne dørene for en helt ny variant af golfsporten end den vi kender i dag. En variant, som er hurtigtvoksende rundt om i verden, og Esbjerg Golfklub skal fremadrettet også tilbyde denne mulighed for beboerne i vores område. Der vil løbende blive afholdt forskellige former for turneringer/events så som nærmest hullet, virtuelle turneringer på nogle af de bedste baner i verden inkl. vores helt egen Marbæk by NorSea.

Som Trackman Range Partner vil man blive eksponeret for et købestærkt kundesegment i kombination med afholdelse af nye og medrivende arrangementer for samarbejdspartnere og kunder. Se vores muligheder for partnerskaber herunder.

Trackman Range Bronze Partner

Eksponering af logo på klubbens hjemmeside.
Eksponering af logo på skærme i klubhus.
Event-sponsor 1 gang årligt med eksponering af logo på skærme, sociale medier etc.
Deltagelse for 1 person i Trackman Range Partner-arrangementer (4 stk. om året).

DKK 6.000 ex. moms
Trackman Range Sølv Partner

Eksponering af logo på klubbens hjemmeside.
Eksponering af logo på skærme i klubhus.
Mulighed for årligt arrangement for op til 14 personer (ex. forplejning).
Eksponering ved skærm/bås – skilt (Overdækning)
Event-sponsor 2 gange årligt med eksponering af logo på skærme, sociale medier etc.
Deltagelse for op til 2 personer i Trackman Range Partner-arrangementer (2 stk. om året).

Har det interesse er der fortsat 10 ud af 27 sølv partnerskaber tilbage.

DKK 10.000 ex. moms
Trackman Range Guld eller Platin Partnerskab

Der vil være plads til en platin partner og to guld partnere
Disse pakker er med fuld eksponering og vil fungere som titelsponsor for træningsbanen kombineret med ekstra eksponering så som:

• Eksponering af logo på klubbens hjemmeside.
  • Eksponering af logo på skærme i klubhus.
  • Eksponering som navnesponsor af træningsbane – velkomst skilte.
  • Eksponering af logo ved start af session på alle faste skærme.
  • Eksponering af logo ved screen saver mode på alle permanente skærme.
  • Eksponering af logo ved start af session på alle mobile enheder.
  • Eksponering af logo ved start af simulator golf.
  • Løbende eksponering på SoMe og andre medier ved omtale af træningsbanen.
  • Mulighed for 2 årlige arrangementer for op til 36 personer pr. event. (ex. forplejning).
  • Mulighed for 1 årlig mini Company Day på Marbæk by NorSea el. Myrtue for op til 40 spillere (ex. forplejning)
  • Deltagelse for op til 4 personer i Trackman Partner arrangementer (4 stk. om året).
  • 4 stk. Træningsmedlemskaber inkl. 1.000 bolde.
Kontakt os gerne
Johannes Eriksen