Rettigheder og bemærkninger

Fuldtid, long distance, fleks eller passiv? Rettighederne er forskellige alt efter kategori
De forskellige medlemskabskategorier medfører diverse rettigheder og bemærkninger. For en mere grundig forståelse af medlemskabstyperne er nedenstående information relevant

* Et long distance-medlemskab kræver at man er bosat uden for postnumrene 6700, 6705, 6710 og 6715 og desuden har et fuldgyldigt medlemskab af en anden dansk golfklub. Long distance-medlemmer kan spille 10 runder på enten Marbæk- eller Myrtue-banen alt efter type af medlemskab. Efter de 10 runder betales der greenfee.

** Som weekend-medlem kan man spille frit på Myrtue-banen efter kl. 13.00 på følgende dage: fredage, lørdage, søndage og helligdage. På andre tidspunkter skal der betales greenfee.

*** Som 9-hullers medlem kan man spille 9 huller på Myrtue-banen i hverdagene indtil kl. 14.00 (seneste starttid). Ved spil på andre tidspunkter samt spil af 18 huller skal der betales greenfee.

Fleksmedlemmer
og træningsmedlemmer der ønsker at spille en runde, skal betale greenfee.

Som fleksmedlem modtager man 2 greenfee-billetter, som kan benyttes i kontingentåret. Som træningsmedlem skal der betales greenfee for alle runder.

Aldersgrænser:

Junior: Man er junior til og med det år man fylder 18 år.

Yngling: Man er yngling fra og med det år man fylder 19 år, til og med det år man fylder 25 år.

Senior: Man er senior fra og med det år man fylder 26 år.

Studerende: Som studerende på en SU-berettiget uddannelse kan man få reduceret kontingentpris ved fremvisning af gyldigt studiekort fra og med det år man fylder 26 år, til og med det år man fylder 30 år. Yngre studerende går som ynglinge.

I Esbjerg Golfklub får du og din familie eller kammerater den bedst mulige oplevelse med golf.