• Forside
  • · Medbring gæster til reduceret pris

Tag gæster med til reduceret pris!

Tag familien eller kammeraterne med under armen og nyd en runde golf
Som medlem har du muligheden for at tage gæster med til reduceret greenfee pris. Fordelen gælder på både Myrtue og Marbæk by NorSea!

Som fuldtidsmedlem i Esbjerg Golfklub har du en helt speciel mulighed for at invitere dine venner og bekendte på besøg i Esbjerg Golfklub til en reduceret greenfee-pris, så I kan nyde en dag i golfens tegn til en favorabel pris. Dine gæster er også mere end velkomne til at bruge klubbens træningsfaciliteter og låne en trolley uden beregning.

Tilbuddet kan både benyttes på Myrtue og Marbæk by NorSea, og der er derfor rig mulighed for at komme afsted. Du kan medbringe op til 3 gæster til den reducerede pris.

Rabatten der trækkes fra greenfee, er henholdsvis kr. 150,- ved spil på Marbæk by NorSea og kr. 100,- ved spil på Myrtue. Denne rabat trækkes automatisk fra i GolfBox, hvis gæsten bookes på af et medlem.
Det er dog ikke muligt at komme under mindsteprisen, som er kr. 300,- på Marbæk by NorSea og kr. 250,- på Myrtue.
Hvis din gæst kommer fra en golfklub som har en greenfee-aftale med Esbjerg Golfklub, kan rabatterne ikke kombineres. Din gæst vil da få den af rabatterne, der er størst.

Det er ikke muligt at tage gæster med til reduceret pris, hvis dine gæster er fleks-medlemmer i deres hjemmeklub.

OBS! Du skal være fuldgyldigt medlem af Esbjerg Golfklub for at gøre brug af klubbens medlemsfordele – herunder dette tilbud. Er du i tvivl om din medlemsstatus, kan du læse mere på denne denne side. Har du yderligere spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte kontoret.

OBS! Denne medlemsrabat gælder kun på greenfee i golfsæsonen. Når der spilles til vintergreenfee-priser uden for sæsonen, gives ingen yderligere rabat.

Kontakt os gerne
Charlotte Kenne