Jubilæum og Challenge Tour

Program og medlemsaktiviteter
August bliver en fantastisk måned med masser af aktivitet i forbindelse med fejringen af klubbens 100-års jubilæum og besøg af Challenge Tour'en.

Fejringen af Esbjerg Golfklubs 100-års jubilæum starter den 5/8 og fortsætter indtil den 20/8, hvor sidste Challenge Tour-turnering færdigspilles.

Det betyder at der i perioden vil være masser af aktiviteter i klubben. Omdrejningspunktet vil for mange af aktiviteterne være det store jubilæumstelt ved 9. green på Marbæk.

Se hele programmet nedenfor:

Torsdag den 5. august:

• Marbæk: Åben for normalt spil og bookning.
    • Myrtue: Åben for normalt spil og bookning (Spil med turnering) – Tilmelding her
    • Teltet: Åbent fra 13.00. Underholdning (TBA)

Fredag den 6. august:

• Marbæk: Bo Bedre Open (åben turnering) – Tilmelding her

Lørdag den 7. august:

• Marbæk: Hold-Scramble Presented by TBA (åben turnering) – Tilmelding her
    • Myrtue: Åben for normalt spil og bookning.
    • Teltet: Åbent fra kl.12.00. Underholdning fra kl. 15.30 (Gert Jacobsens Jazz Kvartet).

Søndag den 8. august:

• Marbæk: Først til 100 presented by Sparinvest og Sparekassen Nørre Nebel og Omegn (medlemsturnering) – Tilmelding her
    • Teltet: Åbent fra kl. 12.00.
    • Lounge hul 16: Musik ved Morten Løjborg kl. 13.30.

Mandag den 9. august:

• Marbæk: Prøvespil Made in Esbjerg Challenge Presented by Freja & TotalEnergies.
    • Myrtue: Jubilæumsugeturnering (medlemsturnering) – Tilmelding her
    • Teltet: Foredrag med Henrik Knudsen kl. 19.00 – Tilmelding her

Tirsdag den 10. august:

• Marbæk: Pro-Am Made in Esbjerg Challenge Presented by Freja & TotalEnergies. (Udsolgt)
    • Myrtue: Åben for normalt spil og bookning.
    • Teltet: Åbent fra kl. 11.00.

Onsdag den 11. august:

• Marbæk: 1. runde Made in Esbjerg Challenge Presented by Freja & TotalEnergies.

Torsdag den 12. august:

• Marbæk: 2. runde Made in Esbjerg Challenge Presented by Freja & TotalEnergies.
    • Teltet: Åbent fra kl. 12.00

Fredag den 13. august:

• Marbæk: 3. runde Made in Esbjerg Challenge Presented by Freja & TotalEnergies.
    • Myrtue: Esbjerg Mini Pro-Am presented by Telesikring (Medlemsturnering) – Tilmelding her
    • Teltet: Åbent fra kl. 12.00. Musik ved Tanni Christine kl. 17.30.

Lørdag den 14. august:

• Marbæk: Finalerunde Made in Esbjerg Challenge Presented by Freja & TotalEnergies.
    • Marbæk: Titleist Trophy 2021 kl. 15.00 – Tilmelding her
    • Myrtue: 100-års Jubilæumsmatch presented by FootJoy – Tilmelding her
    • Teltet: Åbent fra kl. 12.00. Fra kl. 18.30 er teltet forbeholdt turneringsdeltagere
    • Underholdning kl. 18.30 (Gert Jacobsens Jazz Quartet) og kl. 20.00 (Thomas Sinatra Lilleøre)

Søndag den 15. august:

• Marbæk: Prøvespil Sydbank Esbjerg Challenge.

Mandag den 16. august:

• Marbæk: Pro-Am Sydbank Esbjerg Challenge.
    • Myrtue: Åben for normalt spil og bookning.
    • Teltet: Lukket til Pro-Ams. Medlemsforplejning i restaurant.

Tirsdag den 17. august:

• Marbæk: 1. runde Sydbank Esbjerg Challenge.
    • Teltet: Åbent fra kl. 12.00. Musik ved Morten Løjborg kl. 17.30
    • Underholdning: Beat The Bank – Marbæk hul 9 (TBA)

Onsdag den 18. august:

• Marbæk: 2. runde Sydbank Esbjerg Challenge.
    • Teltet: Åbent fra kl. 12.00.
    • Underholdning: Beat The Bank – Marbæk hul 9 (TBA)

Torsdag den 19. august:

• Marbæk: 3. runde Sydbank Esbjerg Challenge.

Fredag den 20. august:

• Marbæk: Finalerunde Sydbank Esbjerg Challenge.
    • Teltet: Åbent fra kl. 12.00.

Mere info om jubilæumsturneringerne her.

Som et ekstra tiltag over for klubbens medlemmer har vi indgået forskellige aftaler med andre klubber om spil med rabat, så det er attraktivt at tage på udflugt. Læs mere her.

I forbindelse med de mange aktiviteter vil der kunne blive udfordringer med parkering. Man skal følge anvisninger for brug af parkering. Af den grund opfordrer vi til at man kører flest muligt i samme bil.

Det vil i en periode kun være muligt for klubbens medlemmer at bruge de på dagen anviste træningsfaciliter.

Det er selvfølgelig fortsat muligt at låne en trolley i klubben, men har du din egen stående, så tag den med, da der kan være run på klubbens vogne.

Hvis du er interesseret i at være frivillig til jubilæet/Challenge Tour’en, kan vi altid bruge en hånd til. Du kan tilmelde dig her.

I forbindelse med Challenge Tour’ens besøg kan det blive muligt at komme til at gå caddie for en af spillerne.
Hvis du er interesseret i dette, kan du skrive dig op her