Hobby, talentudvikling og sociale relationer

Hobby, talentudvikling og sociale relationer er nøgleordene for juniorudvalget
I Esbjerg Golklubs juniorafdeling er der plads til alle, både juniorer som ønsker at spille golf på hobbyplan, og juniorer med ambitioner om en dag at blive elitespillere

Esbjerg Golfklubs juniorafdeling ledes af Juniorudvalget, som består af trænerne samt nogle forældre.

Udvalgets formål er at organisere og udbygge juniorafdelingen med vægt på såvel bredde som talentudvikling og elite. Gennem et højt aktivitetsniveau der tilgodeser alle grupper, styrkes klubbens juniorarbejde, så det bliver udviklende at være junior i Esbjerg Golfklub. Udover det rent sportslige indgår det sociale element som en vigtig bestanddel for således at udvikle klubånden og klublivet.

Udvalget afholder et informationsmøde for alle juniorer og forældre i starten af sæsonen. Her er der mulighed for at høre om klubbens aktiviteter, træning og muligheder for at spiller turneringsgolf.

Det er juniorudvalget der står for at arrangere klubbens egne juniorturneringer som fx Fredagsgolf, Juniorpokalen og den årlige sommerlejr.

Når klubben er vært for professionelle turneringer, sørger juniorudvalgt også for at juniorerne bliver involveret i forskellige former for frivilligt arbejde.

Kontakt til udvalget går gennem trænerne eller via klubbens Facebook-side for juniorerne.

Kontakt os gerne
Ben Tinning