Nye ansigter i Esbjerg Golfklub

Med åbningen af marbæk, har vi kunne introducere 2 nye ansigter
I Esbjerg Golfklub kan vi med glæde introducere Nicolai Klindt Jørgensen og Charlotte Kenne, som 2 nye ansigter man vil komme til at se på kontoret og i shoppen.
Nu starter den nye sæson for alvor i Esbjerg Golfklub. Vi kan sige velkommen til 2 nye medarbejdere nemlig Nicolai Klindt Jørgensen og Charlotte Kenne.

Nicolai starter som den 3. træner og har netop færdiggjort sin uddannelse som golftræner. Anerkendelse af uddannelsen blev slået helt fast da det europæiske PGA blå-stemplede den danske golftræner uddannelse som værende på det absolut højeste niveau i Europa.

“Nicolai bliver et stort aktiv for Esbjerg Golfklub. Vi vil blandt andet være i stand til at tilbyde mere træning til vores medlemmer, specielt på de tidspunkter hvor det eller kan være svært at få en tid. Han kommer direkte fra skolen med en masse nye tanker og ideer til udbud af træningsformer” fortæller Johannes Eriksen.

Nicolai vil også være klar til at hjælpe ved klubbens frontdesk og proshop.

”Jeg glæder mig til at komme rigtigt i gang i Esbjerg Golfklub og det bliver spændende at prøve kræfter med de tanker og ideer jeg har oparbejdet gennem min læretid i CGC” fortæller Nicolai Klindt Jørgensen.

”Den uddannelse Nicolai kommer med fra trænerskolen er helt i tråd med den organisations struktur Esbjerg Golfklub arbejde med. Netop kombinationen med en ekstra træner og Charlotte Kenne ved klubbens frontdesk kommer til at løfte vores serviceniveau endnu højere” fortæller Johannes Eriksen.

Charlotte Kenne skal afløse Amalie Slotsager som efter sommerferie skal begynde at læse i Århus. Amalie vil indtil studie start være at finde i klubben som afløser i weekender osv.

”Jeg kommer fra en stilling på Social- og Sundhedsskolen Esbjerg, hvor jeg de sidste mange år har været uddannelseskoordinator. Nu ser jeg frem til nye spændende udfordringer i Esbjerg Golfkub” siger Charlotte Kenne

”Charlotte Kenne kommer til Esbjerg Golfklub med masser af gode ideer til medlemsaktiviteter og events. Hendes kreativitet og imødekommenhed bliver en stor gevinst, som jeg ved at klubbens mange medlemmer vil sætte stor pris på” slutter Johannes Eriksen.