Fællestræning i den stille periode

Hold dig i gang i vinterens kulde
Hold varmen og rytmen, så du er klar til sæsonstart!

Her i vintertiden er det lige så vigtigt at holde sin golf ved lige, som det er i sommeren. På den måde holder du dig varm og kan lettere komme tilbage i den gode rytme, når sæsonen for alvor bliver skudt i gang hen ad foråret.

Her er fællestræning et tilbud til golfspilleren, der ønsker billig træning, der kan holde formen varm.
Fællestræning foregår hver onsdag og i weekenden enten lørdag eller søndag fra klokken 10:00 til 11:00. Det koster kr. 100,- at deltage, og der kan maks. være 6 personer på hvert hold. Som det er med banestatus, vejr etc. er fokus primært på de lange slag.

Fællestræning er planlagt langt frem og kan bookes igennem GolfBox -> Lektioner eller ved frontdesken i klubben.

Fællestræningen indkluderer hyggeligt selskab, god træning og muligheden for at få afklaret nogen spørgsmål i forhold til sit spil. Tag dine medspillere under armen og kom til fællestræning i Esbjerg Golfklub.