BETTER FLOW

Nyt fokus på dit golfsving
Dette er et tilbud til dig, der gerne vil have mere ud af dit golfspil. Som golftrænere hører vi ofte fra medlemmer, der gerne vil have et træningsforløb indeholdende træningsprogram.

Vi tilbyder derfor, i samarbejde med EmCare Sundhed, et nyt træningsforløb til den engagerede golfspiller. Kom i dybden med dit bevægeapparats styrke og udfordringer og bliv klogere på egen træning og eget spil.

Bag konceptet står osteopat Jesper Boye fra EmCare Sundhed samt Ben Tinning og Nicolai Klindt Jørgensen, begge PGA, fra Esbjerg Golfklub.

Indholdet i forløbet vil være som følgende:

• Funktioneltest
  • Biomekanisk Screening
  • Videooptagelse af golfsving
  • Test på Trackman
  • Opsummering og gennemgang af de forskellige tests
  • Information om træningsprogram og din vej videre

Nedenstående en oversigt over forløbets program:

22. juni 2019
Kl. 08.00 – hold 1 (3 personer)
Kl. 10.00 – hold 2 (3 personer)

• Funktioneltest
  • Biomekanisk Screening
  • Videooptagelse
  • Test på Trackman

23. juni 2019
Kl. 08.00 – 11.00

• Evaluering og tilbagemelding på den enkelte golfspiller vil denne dag have en fast mødetid.

Programmet udbydes efter ”først til mølle” princippet – der er plads til 6 personer på forløbet.
Tilmelding kan ske i GolfBox ProPlanner eller til kontoret på tlf. 75269272.
Pris kr. 1.999,-