Ecco Tour 2019 – Praktisk info om uge 34

I uge 34 får vi besøg af ECCO Tour’en. Det betyder, at Marbæk vil være lukket fra søndag den 18/8 kl. 16.00 til fredag den 23/8 kl. 15.00.

Programmer for ECCO Tour ugen.

Program: Pro-Am mandag morgen (Første flight)
06:30 Morgenmad
07:00 Velkomst
08:00 Gunstart
13:30 Frokost (drikkevarer inkl.)
14:00 Præmieoverrækkelse

Program: Pro-Am mandag middag (Anden flight)
11:30 Frokost (inkl. drikkevarer)
12:00 Velkomst
13:30 Gunstart
18:30 Dinner (drikkevarer ekskl.)
19:00 Præmieoverrækkelse

Program: Pro-Am tirsdag morgen (Første flight)
06:30 Morgenmad
07:00 Velkomst
08:00 Gunstart
13:30 Frokost (drikkevarer inkl.)
14:00 Præmieoverrækkelse

Program: Pro-Am tirsdag middag (Anden flight)
11:30 Frokost (inkl. drikkevarer)
12:00 Velkomst
13:30 Gunstart
18:30 Dinner (drikkevarer ekskl.)
19:00 Præmieoverrækkelse

Program: 1. Spilledag (Onsdag)
07:30 Løbende start på Marbæk fra hul 1 og 10 for ECCO Tourens proer

Program: 2. Spilledag (Torsdag)
07:30 Løbende start på Marbæk fra hul 1 og 10 for ECCO Tourens proer

Program: 2. Spilledag (Fredag)
07:00 Løbende start på Marbæk fra hul 1 og 10 for ECCO Tourens proer

Generel information om uge 34

Myrtue er åben for spil hele ugen, men der vil selvfølgelig blive et stort pres på bookning af starttider. Vi ved, at flere ”Klub i Klubben” har arrangeret udflugt i denne uge, men der vil blive tidpunkter på ugen, hvor vi vil forsøge at lave starter fra både hul 1 og hul 10.

I praksis skal en starttid bookes via GolfBox som sædvanlig. Lykkes det ikke at få den ønskede starttid, er man velkommen til at skrive til kontoret, og så vil vi forsøge at få plads til flest mulig. Det betyder, at man måske ikke kan gå, på præcis det tidspunkt man plejer, og vi henstiller til at udvise tålmodighed og fleksibilitet overfor hinanden, så flest mulige får en god uge.

Det vil også blive nødvendigt at slå 2-bolde sammen. Vær derfor forberedt på at kontoret kan flytte Jeres tid og hold Jer opdateret i GolfBox.

Som et alternativ til spil på Myrtue har vi indgået en aftale med Varde Golfklub. Det betyder, at alle fuldtids medlemmer af Esbjerg Golfklub kan spille til halv pris af den gældende greenfee sats ved besøg i Varde. En oplagt mulighed for en lille udflugt til en god pris, hvilket vi håber mange vil benytte sig af.

Parkeringsforholdene vil blive udvidet, så græsset bag hul 18 (Myrtue) udnyttes bedst muligt. Men vi bliver presset på parkering, så vi opfordrer til at køre flere i samme bil. Der er frivillige p-vagter, som hjælper. Følg deres anvisninger, så vi kan få plads til alle.

Restauranten er også i højeste gear, men det vil naturligvis være muligt for klubbens medlemmer at bestille mad. Menukortet vil dog være begrænset.

Uge 34 bliver på alle måder en festlig uge, og vi håber, at rigtig mange medlemmer vil komme ud og se noget god golf på vores fantastiske bane. Måske det kan skærpe selvtilliden, når nogen af de bedste spillere også skal kæmpe lidt for at lave en god score.

På gensyn på golfbanen!
Johannes Eriksen