ECCO Tour vender tilbage!

Sidste års succes kommer igen til Esbjerg Golfklub
ECCO Tour 2019 bliver igen i Esbjerg Golfklub under navnet Esbjerg Open presented by EnergiMetropol Esbjerg

Vi kan nu med stolthed offentliggøre, at sidste års succes ECCO Tour vender tilbage til Esbjerg Golfklub i 2019 under navnet Esbjerg Open presented by EnergiMetropol Esbjerg!

ECCO Touren falder lidt senere i 2019, nemlig i uge 34. Den strækker sig fra onsdag den 21. august til fredag den 23. august, hvor de to foregående dage mandag den 19. august og tirsdag den 20. august er dedikeret til diverse Pro Ams.

EnergiMetropol Esbjerg bakker endnu engang op om ECCO Tour, og vi kunne ikke være gladere for muligheden om endnu et godt samarbejde.

Vi glæder os til at byde Jer alle velkomne i Esbjerg Golfklub til en god og hyggelig uge, med masser af fremragende golf!