Esbjerg Golfklub Maraton

Hvis du vil vinde en plads på et Pro-Am hold til ECCO Tour turneringen til august, så får du muligheden ved at deltage i Esbjerg Golfklub Maraton den 22. juni.

Esbjerg Golfklub Maraton spilles over 36 huller med løbende start fra kl. 09.00 på Marbækbanen efterfulgt af løbende start på Myrtuebanen fra kl. 14.00.
Tee-steder afhænger af hcp., og du må max have hcp. 36 for at kunne deltage.
Der spilles stableford i 3- eller 4-bolde, så vidt muligt sammensat efter hcp.
Der spilles om 3 ECCO Tour Pro-Am pladser, som gives til vinderen/bedste score på hver af de 2 runder samt den samlede bedste stableford score. Såfremt den samlede vinder også er vinder af en af de indledende runder tilfalder pladsen på Pro-Am holdet nummer to i den pågældende indledende runde.

Der vil desuden være vinpræmier til alle der scorer 36 point eller mere på en runde eller 72 point over 2 runder.
Turneringsfee er kr 150,-. Dette indbefatter en let forplejning mellem de to runder.
Tilmelding sker på GolfBox, sidste frist er 20. juni kl. 12.00.