Juniorturen til Made in Denmark

I den forgangne weekend, var vi på tur til Nordjylland, for at hygge, spille golf og ikke mindst se finale dagen til Made in Denmark.

11 juniorer, 2 fædre og 2 trænere, kørte lørdag morgen til skive, hvor vi skulle spise frokost og aftensmad, dog afbrudt af en lille match på deres fine bane.
Vi spillede Texas Scramble i fire hold, og til trods for megen blæst og en lille smule regn til sidst, var alle hold rundt under par. (noget de danske stjerner i Made in Denmark kunne lære noget af)
Efter aftensmaden, kørte vi til Motel Skive, hvor resten af aftenen stod på hygge og afslapning.
Søndag morgen kørte vi, efter morgenmaden, mod Himmerland.
På banen til Made in Denmark, kunne juniorerne mulighed for på egen hånd at opleve hvordan golf i verdensklasse ser ud. Der blev også fyldt godt op med bolde og caps, fra de gavmilde spillere. Matt Wallace (vinder af MID 2018) valgte endda at donere sine sko, inkl. Autograf, til to af vores juniorer. Det er da en souvenir man husker.

Stor tak til EGK Erhvervsklub, som med en donation gjorde det muligt at lave en tur som denne for vores juniorer.
Vi håber at kunne gentage den i fremtiden.