KiK Cup 2019

Hvilken klub løber med sejren?
Tilmelding til årets KiK Cup er åben og tilmelding foregår på almindeligvist i GolfBox.

Årets hold-spils mesterskab for Klubber i Klubben – KiK Cup – afvikles i år samtidigt med de individuelle Klubmesterkaber.

KiK Cup spilles på Myrtuebanen søndag den 22. september, med gunstart 09:00.

Der spilles holdspil i een række med 4 spillere per hold. Der spilles stableford og alle score er tællende. Mix hold er muligt. Det er ikke muligt at anvende Pedro.

Der spilles om KiK Cup pokalen og desuden får vinderne en erindringspræmie, i form af en polo i selvvalgt farve, med påtrykt klublogo og teksten “Vinder af KiK Cup 2019”.

Turneringen afvikles, som tidliger nævnt, samtidigt med at Klubmesterskaberne afvikles på Marbæk banen, og der vil således være fælles spisning og præmieoverækkelse efter runden.

De enkelte Klubber-i-Klubben kan naturligvis stille med alle de 4-mands hold de magter.

Hvem løber i år med den flotte Pokal og de eftertragtede Polo-shirts?