Marbæk by NorSea nomineret til World Golf Awards

Marbæk by NorSea er igen i år nomineret til Danmarks bedste golfbane
Efter at have vundet prisen i 2019 og sidenhen være nomineret flere gange er Marbæk by NorSea endnu engang nomineret til prisen som Danmarks bedste golfbane i 2023.

At blive nomineret til prisen som Danmarks bedste golfbane igen er en stor ære, og det vidner om det flotte og hårde arbejde som vores greenkeeper-stab lægger i banen. En eventuel kåring vil være med til at sætte Esbjerg Golfklub og Marbæk-banen på golfens verdenskort.

Kåringen bygger på en afstemning blandt golfspillere som har spillet Marbæk by NorSea, samt et board af forskellige journalister. Derfor har I medlemmer mulighed for at gøre jeres indflydelse gældende. På dette link kan I stemme på Marbæk by NorSea og støtte klubben i forhåbentligt at blive kåret som Danmarks bedste golfbane anno 2023.