Forberedelser til den kommende sæson

Her i lavsæsonen har vi stadig noget at give os til
Lavsæsonen betyder tid til opgaver, der ellers ikke er ressourcer til, når solen skinner og temperaturen stiger

Selv om vejret ikke skriger på golf, så har vi stadig noget at lave her i Esbjerg Golfklub. Vi er i fuld sving med at gøre klar til den nye sæson, og det indebærer naturligvis ting, der kommer vores medlemmer tilgode.

Vi har for nu gang i lidt forskellige projekter. Der er i skrivende stund ved at blive lagt ny terrasse rundt om klubhusets første sal ved Restaurant JC, og vi glæder os til at se den blive indviet, når sæsonen for alvor skydes i gang.

Derudover er greenkeeperne i gang med at male bænke, så både vores klubhus og omgivelser er så indbydende som muligt. Det tillægger vi stor værdi, og vi håber disse projekter gør noget positivt for netop dette – og for medlemmer samt gæster.