Få hele klubben sæsonklar!

Med det unikke tilbud kommer hele klubben godt fra start
Tag hele din klub i klub under armen og kom til en unik træningsdag kun for Jer, så I alle kan få skudt sæsonen i gang på bedste vis

Vi er allerede nu på vej mod lysere dage, mere solskin og lunere temperaturer. Det betyder også, at golfsæsonen så småt kommer listende – og inden du ser dig om, er den allerede skudt i gang.

Esbjerg Golfklub tilbyder derfor special arrangeret træningsdage for klubber i klubben.

Et eksempel på sådan et arrangement kunne være:

En time til halvanden med undervisning ved en af klubbens protrænere

En halv til en hel time på Par-3 banen til at øve præcision

Putting konkurrence på putting greenen

I har naturligvis også selv muligheden for at byde ind med en struktur på et sådant arrangement, så det kan tilpasses lige netop klubbens behov for den bedst tænkelige start på sæsonen 2019.

Kontoret sidder klar til at hjælper Jer i gang, så der er ingen undskyldning for ikke at gøre brug af denne nye mulighed.

Kontakt os gerne
Johannes Eriksen