Lej hele golfbanen for en dag

En fantastisk måde at dyrke personlige og forretningsmæssige relationer
I Esbjerg Golfklub tilbyder vi skræddersyede Company Days, der tilpasses netop dine ønsker og behov. Vi hjælper både med planlægning og afvikling, så du selv kan være med til at nyde arrangementet.

Der er mulighed for at leje henholdsvis Marbæk by NorSea- eller Myrtue-banen – eller endda begge baner! Banerne vil være lukket af til dig og dit arrangement hele dagen, og I har dermed mulighed for at nyde dagen i lige netop det tempo der passer jer. Antallet af gæster samt budget afgør hvordan selve turneringsformen bliver, og det hjælper vi naturligvis med at finde den rigtige løsning på.

Under turneringen er der mulighed for forskellige konkurrencer. Det kan være konkurrencer som længste drive, nærmest flaget, beat the pro osv. Kun fantasien sætter grænser. Der er naturligvis tilhørende præmier til konkurrencerne.

Esbjerg Golfklub tilbyder også et såkaldt starterkit, som sørger for at dine gæster har alt det der skal bruges til runden. Derudover stilles der også låneudstyr til rådighed for de gæster der ikke har deres eget. Dette skal dog vides i god tid.

"Vi er meget tilfredse med at afvikle Company Days og ikke-golfer arrangementer hos Esbjerg Golfklub. Vi oplever et meget højt serviceniveau, professionelt set up - med stor synlighed krydret med positiv energi. Gode rammer for netværksarrangementer. "
Frank Bondorph
Områdedirektør

Der er selvfølgelig mulighed for at du selv kan planlægge og stå for afviklingen af din Company Day. Ønsker du at deltage i hele arrangementet, har Esbjerg Golfklub udviklet en speciel turneringsledelse i forbindelse med Company Days. Arrangementet vil da blive lagt i hænderne på klubbens kvalificerede personale, der har mulighed for at varetage følgende opgaver:

• Udarbejdelse af invitation
  • Rådgivning i valg af turneringsform
  • Modtagelse af tilmeldinger
  • Oprettelse af startliste
  • Udarbejdelse af personlige scorekort samt eventuelle holdkort
  • Opsætning af banen, herunder også eventuelle konkurrencer
  • Udarbejdelse af program samt turneringsbetingelser
  • Udlevering af scorekort og andet relevant materiale på dagen
  • Igangsættelse af spillet på banen
  • Turneringsledelse under runden hvis nødvendigt
  • Indtastning af scores samt udarbejdelse af resultatlister
  • Bistand ved præmieoverrækkelse
  • Baneforplejning efter ønsker

Alt trykt materiale vil selvfølgelig blive med dit firmalogo!

Hvis du synes ovenstående forslag til arrangement er interessant, kan du altid kontakte os. Vi hjælper gerne med planlægning og afvikling.

Kontakt os gerne
Johannes Eriksen