Prøv kræfter med golfspillet

Flere muligheder - prøv golf for en dag eller startpakken
Lad os huske på hinanden i disse tider, hvor alle kan trænge til lidt ekstra. Der er ikke noget, som slår en god og sjov oplevelse i skøn natur, og det kan man få hos os. Tag et kig på vores startpakke til golf. Startpakken kommer i en fin gaveæske.

Startpakken er den perfekte gave til én du holder af. Med en startpakke i hånden bliver du via vores begynderforløb introduceret til golf på bedste vis med professionel undervisning, lån af udstyr og socialt samvær med andre nye golfspillere. Vi vil gøre vores allerbedste for at give dig den bedste start på livet som golfspiller!

Startpakken består af et gavekort, pakket i en eksklusiv æske, leveret til den valgte adresse, eller et digitalt gavebevis som sendes direkte til din mailadresse. Gavekortet dækker et begynderforløb og kan indløses i Esbjerg Golfklub. Gavekortet er gyldigt i mindst 2 år fra købsdato.

Prisen for en startpakke er kr. 1.499,- og kan købes online eller ved klubbens frontdesk

Du kan læse mere om vores begynderforløb her.

Skal man lige snuse lidt mere til golfen, inden man kaster sig over en startpakke, er der også mulighed for en hyggelig dag med professionel undervisning, en runde golf og en frokost i vores restaurant.

”Prøv golf på en dag” er et nyt tiltag i Esbjerg Golfklub. Her gives mulighed for at man kan komme og stifte bekendtskab med flere facetter indenfor golfspillet.

Tiltaget indeholder 1 times introduktion/undervisning ved en af klubbens Pro-trænere samt spil på klubbens Par 3-bane. Klubben stiller udstyr til rådighed.

Når træning og spil er veloverstået, serveres der en let frokost incl. øl/vand i restauranten.

Med denne gaveidé håber vi, at endnu flere vil finde glæden ved at spille golf og samtidig nyde den fantastiske natur, som klubben er omgivet af.

Prisen for prøv golf for en dag er kr. 299,-

Gavekort til ”Prøv golf på en dag” kan købes ved klubbens frontdesk eller ved henvendelse på tlf. 75269219/mail: kontor@egk.dk

Prisen for en startpakke er kr. 1.499,- og kan købes online.
Køb dit gavekort til startpakke her