Træningen i Esbjerg Golfklub varetages af professionelle golftrænere

Der er flere forskellige muligheder for at forbedre dit golfspil

Sæsonkort

Som noget nyt vil klubbens trænere udbyde et begrænset antal sæsonkort, som giver dig mulighed for at lave permanente forbedringer i dit golfspil.

Sæsonkortet giver adgang til en lektion pr. uge fra 1.5.20-31.10.20, dvs. op til ialt 27 lektioner. Det vil også være muligt med en dobbeltlektion hver anden uge.

Sæsonkortet er personligt og kan ikke deles af flere.

Tilbuddet gælder ved alle klubbens trænere, og det vil være muligt af skifte imellem disse løbende.

Pris kr. 3.500,-

Enkelt lektioner

Enkelt lektioner forsætter som vanligt. Du booker en eller flere lektioner i Proplanner med den træner, du ønsker. Det er muligt at vælge emner for lektionen; lange slag, indspil, putning, bunker og evt. skrive en besked til træneren.

Pris kr. 180,-/20 min. lektion

Værdikort

Værdikort på 5 og 10 lektioner udgår.

Det er fremadrettet muligt at købe værdikort for kr. 800,- (værdi kr. 900,-). Værdikortet kan bruges til alle former for lektioner med undtagelse af sæsontræning. Kortet er gyldigt i et år fra købsdatoen.

Fællestræning

Indtil vi ved, hvordan vi fremover må forsamles, sættes fællestræning i bero.

Retningslinjer for undervisning ved proerne

1. Vi følger DGU og PGA’s anbefalinger for golfundervisning.
  2. Alle lektioner skal bookes og betales via Golfbox (Proplanner).
  3. Alt undervisning foregår under halvtaget på træningsbanen eller ved indspilområde ved hul 18 Myrtue.
  4. Mødested ved bookning af undervisning er udenfor døre ved indgang til træningsbanen.
  5. Såfremt træneren har sygdomssymptomer som snue, hoste eller feber, vil træneren blive hjemme og aflyse samtlige lektioner.
  6. Mængden af måtter i udslagshuset er begrænset, så der er sikret minimum to meters afstand mellem eleverne og trænerne.
  7. Der er opsat informationsmateriale om god hygiejne og hensigtsmæssig adfærd.
  8. Der er opsat håndsprit, som skal benyttes inden undervisning påbegyndes.
  9. Der undervises maksimalt 4 elever på samme tid.
  10. Træneren og eleverne skal overholde sundhedsstyrelsens anbefalinger om god hygiejne og hensigtsmæssig adfærd.

Ydermere henvises til de gældende retningslinjer for brug af klubbens faciliteter